Стейкхолдери |

Стейкхолдери

23.10.2024 р.
Зустріч з Oksana Lykanyuk – власницею та менеджером компанії Ukraine Naturals LTD

23.10.2024 в межах ОПП “Менеджмент інноваційної діяльності” відбулась зустріч з Oksana Lykanyuk – власницею та менеджером компанії Ukraine Naturals LTD, що на сьогодні є єдиними представниками українського бренду напівфабрикатів ” Галя Балувана” в Британії з франшизою MultiCook, на зустрічі було присутні більше 100 учасників. Темою обговорення була “Економіка вражень та інновацій: Як ‘Галя Балувана’ змінює стандарти харчування у Великобританії через франшизу MultiCook”. Oksana Lykanyuk дякуємо за цікаву, змістовну лекцію та бажання ділитися своїми знаннями та досвідом зі студентами.

15.05.2054 р. 
Зустріч з Лубчак Альоною, Co-Founder & Trainer, IC Agile Certified Professional, ICP-ADM, SAFe Program Consultant (Консалтингове агентство E5)

15.05.2024 р. Вебінар, тема: «Як зрозуміти чи ваша Agile трансформація успішна» для здобувачів ОП «Менеджмент інноваційної діяльності» в рамках ОК «Креативний менеджмент».
Спікер розповіла про основні принципи виміру успішності Agile трансформації.
Розібрали наступні запитання:
Як поміряти успішність впровадження SAFe або іншої гнучкої методології?
Як різні ролі в фреймворку можуть впливати на успішність трансформації?
Як визначити актуальні саме для вашої компанії метрики та не втратити фокус на цілях трансформації, щоб процес впровадження не став впровадженням фреймворку заради фреймворк?

15.05.2024 р.
Зустріч з Віолеттою Лозюк, експортною консультанткою та власницею компанії «Global Scale» та Оленою Твердовською, директоркою Департаменту підтримки клієнтів Nova Global     
         

15.05.2024 р. Вебінар, тема: «Експорт у Велику Британію» Тренерки зустрічі — Віолетта Лозюк, експортна консультантка та власниця компанії «Global Scale», та Олена Твердовська, директорка Департаменту підтримки клієнтів Nova Global. Вебінар проведений для здобувачів ОП «Менеджмент інноваційної діяльності», ОП «Логістика» в рамках ОК Планування та організація діяльності підприємства».
Тренерки розповіли, що експорт у Велику Британію — це можливості безмитної торгівлі для майже всіх українських товарів до 2029 року.
Розібрали такі питання:
Можливості та перешкоди для українських експортерів на британському ринку
Споживчі тренди та перспективні категорії експорту
Особливості вибору каналів розподілу, пошуку партнерів і просування товарів та послуг, що працюють у Великій Британії
Стратегії адаптації продукції для англійських споживачів
Логістичні особливості ринку Великої Британії

14.05.2024 р.
Зустріч з Олесею Веремчук, Project Manager at Avenga

 

14.05.2024 р. Мітап, тема «Ретроспектива, яку полюбить ваша команда» спікерка – Олеся Веремчук, Project Manager at Avenga, для здобувачів ОП «Менеджмент інноваційної діяльності» в рамках ОК «Креативний менеджмент» поділилась своїм досвідом і знаннями, щоб в майбутньому ретроспективи були не тільки результативними, але цікавими як для здобувачів, так і для команди. Про що говорили:
Чому ретроспективна не є черговим непотрібним мітингом?
Як підготуватись до ретроспективи?
Небанальні формати для вашої наступної ретроспективи;
Основні правила ретроспективи, яка працює.

14.05.2024 р.
Зустріч з Ольгою Сагіною, керівником відділу рекрутингу в компанії NIX

14 травня о 12:00 пройшла зустріч зі спікером: Ольгою Сагіною, керівником відділу рекрутингу в компанії NIX. Тема зустрічі: Як знайти роботу? Для студентів ОП «Менеджмент інноваційної діяльності», ОП «Менеджмент організацій і адміністрування» в рамках ОК Планування та організація діяльності підприємства». Під час заходу Ольга Сагіна, яка є керівником відділу рекрутингу в компанії NIX, поділилася корисними порадами та стратегіями з пошуку роботи. Студенти отримали інформацію про найефективніші методи пошуку вакансій, підготовку резюме та співбесід, а також дізналися про найпопулярніші вакансії в IT-галузі.

9.05.2024 р.
Зустріч з Романом Кириловичем співзасновником Franch.AI.

09 травня 2024 року пройшов ОНЛАЙН-ВЕБІНАР ЯК ПІДКОРИТИ ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ І ВИКОРИСТОВУВАТИ ЙОГО В РОБОТІ ТА БІЗНЕСІ? зі спікером Романом Кириловичем співзасновником Franch.AI. Для студентів освітньої програми «Менеджмент інноваційної діяльності» в рамках ОК Маркетинг в соціальних мережах. Вони дізнались про: Використання АІ для соцмереж  Шляхи залучення нових клієнтів та збільшення продажів Нова професія AI Content Maker та бізнес на ШІ Підвищення ефективності маркетингових кампаній На вебінарв ще дізнались, як саме АІ помічник в ролі штучного інтелекту допоможе: збільшити конверсію твоїх рекламних оголошень значно покращити контент знизити вартість залучення клієнта звільнити час для занять улюбленими справами.

09.05.2024 р.
Зустріч з Анною Платоновою, Regional Deployment Manager’ка GAMELOFT (Kharkiv IT Cluster)

09 травня 2024 року проведена зустріч зі стейкхолдером для студентів ОП «Менеджмент організацій і адміністрування». Спікер: Анна Платонова, Regional Deployment Manager’ка GAMELOFT (Kharkiv IT Cluster). Тема лекції: «Проєктний менеджмент для всіх: старт нового курсу від Kharkiv IT Cluster” в рамках освітньої компоненти «Прийняття та реалізація управлінських рішень». В рамках лекції “Проєктний менеджмент для всіх” спікер провела вступну частину, в якій ознайомила учасників з основними концепціями та цілями курсу. Розглянули основні етапи керування проектами та обговорили популярні інструменти та методології. Учасники отримали можливість задавати питання та обмінюватися думками з іншими учасниками.

07.05.2024 р.
Зустіч з Олегом Опришко, Admin Recruiter & CS Event Manager ZONE3000

 

07 травня 2024 року здобувачі вищої освіти освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» 1-2 курсу прийняли участь у відкритій онлайн-лекції «Як «прокачати» свої гнучкі навички», яку було проведено Лабораторією кар’єри ХНЕУ ім. С. Кузнеця у рамках «Днів кар’єри». Спікер: Олег Опришко, Admin Recruiter & CS Event Manager ZONE3000, який вже майже 5 років відкриває карʼєрні можливості для фахівців, а також проводить лекції та тренінги для студентів по всій Україні.
Під час лекції спікер зазначив, що сучасні роботодавці цінують такі soft skills, як емоційний інтелект, вміння працювати у команді, здатність швидко вчитися, стресостійкість, керування часом, емпатія та вміння злагоджувати конфлікти, вміння пояснювати складне простими словами, критичне мислення та вміння швидко приймати рішення. Особливу зацікавленість викликала покрокова інструкція як «прокачати» свої гнучкі навички, де та як варто демонструвати свої скіли під час найму.

02.05.2024  р.
Зустріч з Вікторією Олексіївною Письмак, директором ПрАТ «АТП 16329»

2 травня 2024  р. о 11-­00 відбулась онлайн зустріч студентів ОП «Логістика» з Вікторією Олексіївною Письмак, директором Приватного акціонерного товариства «АТП 16329». Тема зустрічі  «Особливості функціонування автотранспортного підприємства». 
В ході зустрічі студенти дізнались про основні види діяльності «АТП 16329», про розвиток пасажирських та вантажних перевезень в складних умовах воєнного стану. Окрема увага була приділена особливостям роботи диспетчерів, логістів, аналітиків автотранспортного підприємства. Серед основних викликів, з якими стикається національне АТП в сучасних умовах були зазначені високі витрати на паливно­мастильні матеріали, кадрові проблеми. В той же час, застосування логістичного підходу до вирішення проблем дозволяє оптимізувати бізнес­процеси на підприємстві та забезпечити його рентабельну роботу та вихід на зовнішні ринки обслуговування  пасажирських та вантажних перевезень. Окремо були обговорені ті компетентності, якими повинен оволодіти випускних ОП «Логістика», щоб стати успішним менеджером в сфері міжнародних та національних перевезень.
Зустріч викликала велике зацікавлення студентів, які задавали багато питань та отримували розгорнути відповіді.
Зустріч пройшла в рамках ОП «Логістика», спеціальності 073 «Менеджмент», освітніх компонент «Функціональна логістика», «Міжнародна логістика» для студентів третього курсу.

 

02.05.2024  р.
З
устріч з керівником Харківського філіалу компанії Global Ocean Link, Леонідом Ігоровичем Коржиловим

 

2 травня 2024  р. о 13-­00 відбулась онлайн зустріч студентів ОП «Логістика» з керівником Харківського філіалу компанії Global Ocean Link, Леонідом Ігоровичем Коржиловим. Тема зустрічі  «Сучасні виклики міжнародних вантажних перевезень». 
В ході зустрічі студенти дізнались про основну географію міжнародних перевезень компанії Global Ocean Link, про основні ризики, витрати та труднощі мультимодального переведення в сучасних умовах. Серед основних видів транспорту найбільша увага була приділена саме водному виду транспорту, який займає переважну долю в міжнародній торгівлі. Студенти дізнались про транспортні виклики, з якими стикалась компанія Global Ocean Link в своїй діяльності за останні 4 роки, починаючи з пандемії COVID­19 по цей час, коли логістика суттєво ускладнилась через російську агресію в Україні. Окремо були обговорені ті компетентності, якими повинен оволодіти випускних ОП «Логістика», щоб стати успішним менеджером в сфері міжнародних перевезень вантажів.
Зустріч викликала велике зацікавлення студентів, які задавали багато питань та отримували розгорнути відповіді.
Зустріч пройшла в рамках ОП «Логістика», спеціальності 073 «Менеджмент», освітніх компонент «Функціональна логістика», «Міжнародна логістика» для студентів третього курсу. 

30.04.2024 р.
Зустріч з Amit Kumar, засновником та директором з управління компанії  AKG Global Support Services (OPC) Pvt.Ltd

30 квітня 2024  р. на 4 парі, в межах навчальної дисципліни «Комерційна логістика», відбулась онлайн зустріч студентів ОП «Логістика», група 6.03.073.030.21 з Amit Kumar, засновником та директором з управління компанії  AKG Global Support Services (OPC) Pvt.Ltd. Зустріч була проведена англійською мовою. Тема зустрічі  «Штучний інтелект на сучасному підприємстві». 
В ході зустрічі студенти дізнались про основні переваги використання штучного інтелекту у управлінні бізнес­процесами підприємства, в тому числі ‒ логістичними процесами. Серед основних переваг впровадження штучного інтелекту були зазначені: зростання ефективності через підвищення швидкості транзакцій, фокусування на стратегічних та креативних завданнях; зменшення помилок, підвищення якості та надійності операційної діяльності; підвищення доступності та безперервності сервісу клієнтів та персоналу. Зустріч викликала велике зацікавлення студентів, які задавали численні питання щодо перспектив використання штучного інтелекту для оптимізації комерційної діяльності підприємств. На всі питання студенти отримали вичерпні відповіді, отже, за думкою студентів, зустріч була дуже цікавою та корисною.

24.04.2024 р.
Зустріч з Юлією Мельник, веб-дизайнером з компанії Sweet Soft (Чорногорія)


24. 04.2024 року відбулась Лекція “Методологія управління проектами”, проведена Юлією Мельник, веб-дизайнером з компанії Sweet Soft (Чорногорія), для студентів програми “Менеджмент інноваційної діяльності” в рамках ОК “Планування та організація діяльності підприємства”. В ході лекції було розглянуто основні методи та інструменти управління проектами з використанням практичних прикладів зі сфери веб-дизайну та IT аутсорсингу. Учасники отримали знання про ефективні стратегії планування, виконання та контролю проектів, а також зрозуміли, як впроваджувати їх на практиці для досягнення успішних результатів.

23.04.2024 р.
Зустріч з з проєктною менеджеркою в YEP Accelerator Дариною Тамбулатовою

23 квітня 2024 о 10.15 Відбулась зустріч з проєктною менеджеркою в YEP Accelerator 🎤 Дариною Тамбулатовою на тему “Сучасна українська стартап-екосистема та можливості від YEP Accelerator” для студентів ОП Менеджмент інноваційної діяльності. В межах дисципліни ІННОВАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ розглянули та обговорили:
 – що собою представляє YEP Accelerator та які актуальні програми презентує https://www.yepworld.org/ ;
 – поняття стартап та сьогодення української стартап-екосистеми https://t.me/usfofficial
 – яке місце займають стартап-акселератори в екосистемі, в чому їх роль
 – Ерасмус для молодих підприємців https://www.erasmus-entrepreneurs.eu/
 – кейси випускників програм YEP Accelerator
 

 

17.04.2024 р.
Зустріч з Валерією Кошарною, експертом Корпоративного центру навчання компанії “NIX Solutions”

17 квітня 2024 року відбулась гостьова лекція дискусія для студентів 2 курс освітньої програми «Менеджмент інноваційної діяльності» в рамках освітної компоненти «Планування та організація діяльності підприємства» на тему «Застосування штучного інтелекту» з спікером Валерією Кошарною, експертом Корпоративного центру навчання компанії “NIX Solutions”. Студенти зацікавились цією темою і спілкувались зі спікером з великим інтересом, здавали питання. Дізнались про те що таке плагіат, безграничні можливості штучного інтелекту, як можна його застосовувати в навчанні. Студенти вдячні за цікаву лекцію дискусію та запрошували спікера ще з цікавими темами.

 

29.03.2024 р.
Зустріч з Грибачовим Дмитром Геннадійовичем директором з економіки ТОВ «ІНСАЙТ ТРЕЙД»

29 березня 2024 року проведена зустріч для здобувачів ОП «Менеджмент інноваційної діяльності», «Менеджмент організацій і адміністрування» та «Логістика» з Грибачовим Дмитром Геннадійовичем директором з економіки ТОВ «ІНСАЙТ ТРЕЙД». Тема лекції: «Формування бізнесу в умовах військового стану» в рамках освітньої компоненти «Планування та організація діяльності підприємства». Спікер провів для здобувачів 2 курсу лекцію-майстер клас, розповів про те, що таке ТОВ і коли ця організаційно-правова форма народилась, і як формувати бізнес у сучасному стані, у військовий стан. Навів переваги товариства з обмеженою відповідальністю. Також розповів про те що таке модельний статут і як він впливає на діяльність ТОВ. Здобувачі задавали питання та були дискусійні моменти які ще більше показали зацікавленність здобувачів щодо данної тематики.

 

19.03.2024 р.
Зустріч з директором з економіки ТОВ «ІНСАЙТ ТРЕЙД» Грибачовим Дмитром Геннадійовичем
 

 
19 березня 2024 року проведена зустріч для студентів 3 курсу ОП «Менеджмент організацій і адміністрування» з Грибачовим Дмитром Геннадійовичем директором з економіки ТОВ «ІНСАЙТ ТРЕЙД», підприємтсво працює на ринку В2В в галузі промисловості. 
Тема лекції: «Створення та робота МСБ в умовах економічної кризи» проведена в рамках освітньої компоненти «Прийняття та реалізація управлінських рішень» доц. Геращенко І.М.
Спікер провів змістовну лекцію для студентів про те як створюється малий та середній бізнес, про те який зв’язок між рівнем IQ та прибутком людини, та розміром капіталу людини, про те, що таке Дія і для чого електронний підпис. Розповів ще про групи единого податку та як його сплачувати. Відповів на запитання студентів щодо ведення діяльності малого підприємства в умовах економічної кризи. Їх дуже зацікавила така змістовна доповідь і вони запросили ще до них завітати з цікавою темою.

 

23.11.2023 р.
Зустріч з керівником Харківського філіалу компанії Global Ocean Link Леонідом КОРЖИЛОВИМ


23 листопада 2023  р. відбулась онлайн зустріч студентів ОП «Логістика» з керівником Харківського філіалу компанії Global Ocean Link, Леонідом КОРЖИЛОВИМ. Тема зустрічі  «Організація мультимодальних перевезень вантажів».
В ході зустрічі студенти дізнались про особливості роботи в логістичній компанії, що надає послуги з організації мультимодальних перевезень вантажів всіма видами транспорту. Студенти дізнались про необхідність комплексного вирішення проблем клієнтів компанії в процесі доставки вантажів,  про доцільність надання високого рівня логістичного сервісу та забезпечення задоволеності клієнтів вартістю доставки. Окрему увагу було приділено сучасним проблемам транспортної логістики.
Зустріч викликала велике зацікавлення студентів, які задавали багато питань та отримували розгорнути відповіді.
Зустріч пройшла в рамках ОП «Логістика», спеціальності 073 «Менеджмент», освітньої компоненти «Вступ до фаху» для студентів першого курсу.

20.11.2023. р
Зустріч з логістом  компанії LOGITY Варварою РОМАНОВОЮ

20 листопада 2023 р. о 9:30 відбулась онлайн зустріч студентів ОП «Логістика» з логістом  компанії LOGITY Варварою РОМАНОВОЮ. Тема зустрічі: «Мій досвід роботи в логістичній компанії. Враження від співбесіди. Необхідні компетенції».
В ході зустрічі студенти дізнались про особливості роботи логіста у сфері вантажних перевезень, як проходить робочий день логіста в міжнародній компанії LOGITY, що здійснює перевезення вантажів Північною Америкою, на які моменти треба звернути увагу в процесі проходження співбесіди з роботодавцями, які компетентності є особливо важливими для працевлаштування та майбутньої успішної професійної діяльності. Особливий акцент Варвара Романова зробила на необхідності отримувати професійні знання в сфері логістики, на необхідності володіння англійською та іншими іноземними мовами та  формування певних особистих якостей, таких як, стресостійкість, розуміння та повага до міжкультурних розбіжностей. 
Зустріч викликала велике зацікавлення з боку студентів та була корисною для кращого розуміння особливостей роботи логіста в міжнародних компаніях з перевезення вантажів. Студенти отримали вичерпні відповіді на свої запитання.
 Зустріч пройшла в рамках ОП «Логістика», спеціальності 073 «Менеджмент», освітньої компоненти «Функціональна логістика» для студентів третього та першого курсів. Організатором зустрічі виступила кафедра менеджменту, логістики та інновацій  ХНЕУ ім. С. Кузнеця.

20.11.2023 р.
Зустріч з керівником відділу продажів Компанія UNI LAMAN GROUP, Вікторією РИБІНОЮ

20 листопада 2023 р. відбулась онлайн зустріч студентів ОП «Логістика» з керівником відділу продажів Компанія UNI LAMAN GROUP, Вікторією РИБІНОЮ. Тема зустрічі «Досвід та сучасні реалії роботи компанії UNI LAMAN GROUP у міжнародній логістиці».
В ході зустрічі студенти дізнались про особливості міжнародної логістики, обговорили послуги, які надає компанія клієнтам, визначили перелік обов’язкових  документів для морських, авіаційних та автомобільних перевезень. Дізналися про проблеми та особливості міжнародних перевезень, митних процедур  та здійснення їх в умовах військового стану  в Україні.
Зустріч пройшла в рамках ОП «Логістика», спеціальності 073 «Менеджмент», освітньої компоненти «Міжнародна логістика» для студентів четвертого курсу.

17.11.2023 р.
Зустріч із В’ячеславом Лаптєвим, менеджером центру розвитку талантів компанії SoftServe

17.11.2023 р. на практичному занятті за освітнім компонентом «Комунікативний менеджмент» здобувачі вищої освіти 2 курсу відвідали зустріч із В’ячеславом Лаптєвим, менеджером центру розвитку талантів компанії SoftServe в рамках Днів кар’єри Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця на тему «Управління стресом та саморегуляція». Спікер розповів про причини стресу та як впливає стрес на життєдіяльність людини. Було приділено увагу шляхам зниження втоми, як однієї із найбільш розповсюджених причин стресу. Зацікавленість у здобувачів викликали питання виникнення конфліктів у професійних колективах, особливо той факт, що конфлікти можуть бути конструктивними та сприяти прийняттю обґрунтованих рішень і розвитку взаємовідносин.

14.11.2023 р.
Зустріч з помічником менеджера з розвитку талантів компанії «EPAM» Іваном МІХЄЄВИМ


14 листопада 2023 р. відбулась онлайн зустріч студентів ОП «Логістика» з помічником менеджера з розвитку талантів компанії «EPAM» Іваном МІХЄЄВИМ. Тема зустрічі «Освітні програми EPAM University».
 В ході зустрічі студенти дізнались про можливості участі в освітніх програмах компанії, а також про важливість навичок економічного аналізу діяльності підприємства для вирішення вузьких міст, знаходження резервів та розроблення заходів з підвищення ефективності діяльності підприємств. Зустріч пройшла в рамках ОП «Логістика», спеціальності 073 «Менеджмент», освітньої компоненти «Економічний аналіз діяльності підприємства» для студентів третього курсу.

09.11.2023 р.
Зустріч з Анною ЄМЕЛЬЯНОВОЮ,  керівником впровадження ПЗ автоматизації елеваторів ТОВ «Зернова столиця»

09.11.2023 р., о 12:00, відбулася зустріч студентів 1 курсу ОП «Логістика» в рамках навчальної дисципліни «Вступ до фаху» з Анною ЄМЕЛЬЯНОВОЮ,  керівником впровадження ПЗ автоматизації елеваторів ТОВ «Зернова столиця» на тему «Автоматизація підприємств в залежності від етапу організаційного розвитку» (м. Одеса).
У своєму виступі Анна ЄМЕЛЬЯНОВА розповіла про особливості автоматизації стартапів на різних етапах їх організаційного розвитку,  починаючи від зародження і до зрілості. Зазначила важливість інформаційної підтримки всіх бізнес­процесів підприємств, в тому числі, і логістичних. Було розглянуто основні виклики щодо автоматизації бізнесу в сучасних умовах розвитку економіки України. Також окрема увага була присвячена автоматизації логістичних процесів на підприємствах.
Студентів зацікавила зустріч через знайомство із  конкретними практичним аспектами свої майбутньої професії, бо роботи логістом на сучасному етапи розвитку економіки завжди супроводжується роботою з певними інформаційними системами, із використанням різноманітного програмного забезпечення для автоматизації логістичних бізнес­процесів підприємств.

09.11.2023 р.
Зустріч з Вікторією Вдовенко, менеджером з персоналу компанії «Новий стиль»

 

09.11.2023 р. відбулася зустріч студентів 1 курсу ОП «Логістика» в рамках навчальної дисципліни «Вступ до фаху» з Вікторій Вдовенко, менеджером з персоналу компанії «Новий стиль» на тему «Економіст. Детальне знайомство з професією»
У своєму виступі Вікторя Вдовенко розповіла особливості роботи в економічних підрозділах  компанії «Новий стиль» в ході виконання службових обов’язків. Зазначила особливості та переваги роботи економістом, необхідні знання та навички для майбутніх фахівців. Також окрема увага була присвячена особливостям роботи економічних підрозділів в сфері закупівель, виробництва та збуту. Важливість знань для практичної роботи з планування, менеджменту, фінансів, логістики, операційного менеджменту тощо.
Доповідачка  наводила приклади із власної практики роботи у компанії «Новий стиль», аналізу ринку праці та відповідала на запитання студентів.

07.11.2023 р. Зустріч з Людмилою Єнгибарян менеджером логістичної компанії «LOGITY» 

07.11.2023 р. відбулася зустріч студентів 4 курсу ОП «Логістика» в рамках навчальної дисципліни «Міжнародна логістика» з Людмилою Єнгибарян менеджером логістичної компанії «LOGITY» на тему «Планування кар’єри»
У своєму виступі Людмила Єнгибарян розповіла особливості роботи логіста в компанії «LOGITY» в ході виконання логістичної діяльності. Зазначила особливості та переваги роботи в міжнародних ланцюгах постачань, особливості співпраці з іноземними компаніями та їх роль в сучасних умовах розвитку економіки України. Також окрема увага була присвячена особливостям планування кар’єри в сфері логістики.
Доповідачка  наводила приклади із власної практики роботи диспетчером та логістичним провайдером в ході виконання логістичних операцій в процесі обслуговування клієнтів та відповідала на запитання студентів.

02.11.2023 р. Зустріч з Наталією Снопко, HR Manager компанії Юбісофт, сертифікований аналітик The Predictive Index

02.11.2023 р. на лекції за освітнім компонентом «Економічний аналіз діяльності підприємства» здобувачів вищої освіти 3 курсу гр. 6.03.073.010.21.1, 6.03.073.010.21.2 та 6.03.073.013.21.1 виступила Наталія Снопко, HR Manager компанії Юбісофт, сертифікований аналітик The Predictive Index (поведінкове тестування). 7 років досвіду в пошуку і управлінні талантами та 2 роки управління командою HR Business Partners. Пані Наталья розповіла невеличку історію компанії Ubisoft, після чого покроково пояснила усі позиції, які були у її досвіді роботи HR-менеджеру. Вона пояснила особливості роботи у міжнародних компаніях і що саме цінують у молодих спеціалістах іноземні роботодавці. Варто також згадати про чіткий розбір Soft i Hard Skills необхідні будь якому HR-менеджеру.

30.10.2023 р.
Зустріч з Андрієм Яговкіним на тему «Компетентності, якими має володіти менеджер майбутнього»

30.10.2023 р. на практичні заняття за освітнім компонентом «Вступ до фаху» здобувачів вищої освіти 1 курсу гр. 6.03.073.010.23.1 та 6.03.073.010.23.2 було запрошено підприємця, випускника спеціальності 2004 р. Андрія Яговкіна. Тема зустрічі «Компетентності, якими має володіти менеджер майбутнього». У виступі Андрій Яговкін наводив приклади з практики власного досвіду діяльності у різних компаніях, на різних посадах. Спираючись на власний досвід та розуміння викликів майбутнього Андрій Яговкін наголошував на тих компетентностях, якими мають опанувати і розвинути здобувачі впродовж навчання на бакалавріаті. Студенти активно приймали участь, спікер надавав відповіді на питання студентів.

26.04.2023 р.
Зустріч з виконавчою директоркою, співвласницею  компанії  Udpack Савіною Ольгою за темою «Визначальні компетентності менеджера майбутнього»

26.04.2023 р. відбулася зустріч студентів 2 курсу ОПП «Менеджмент організацій і адміністрування» виконавчою директоркою, співвласницею  компанії  Udpack Савіною Ольгою за темою «Визначальні компетентності менеджера майбутнього». У виступі Ольгою Савіною було зазначено, що роботодавці формують перелік компетентностей, якими має володіти претендент, у відповідності до певної посади. Значну увагу приділяється soft skills (загальножиттєвим) компетентностям, серед яких першочерговими можна назвати комунікативні компетентності, знання основ психології, здатність до командної роботи. В той же час, спікера наголосила, що набуття у процесі навчання в університеті спеціальних компетентностей (hard skills) формують фахівця-менеджера, який здатен до виконання професійних завдань. Доповідачка наводила приклади із власної практики проведення колективних та індивідуальних співбесід у процесі відбору кандидатів на посади у компанії Udpack, відповідала на питання студентів.

25.04.2023 р.
Зустріч з Олександром Петренко, LATAM Development Team Lead компанії Adenza

25.04.2023 р. на практичне заняття з дисципліни «Управління людськими ресурсами» студентів 3 курсу ОПП «Менеджмент організацій і адміністрування» було запрошено Олександра Петренка, LATAM Development Team Lead компанії Adenza. У доповіді на тему «Basic elements of human resources management in IT company» Олександр Петренко розповів про систему HR у компанії Adenza. Основними напрямами HR є підбір персоналу; базова адаптація, в рамках якої проводяться вступні презентації з People Manager та обов’язкові online-тренінги; первинне навчання, що складається із 2-місячного навчання базових основ розробки програмного забезпечення Adenza та 1місячного додаткового навчання з основ розробки/тестування програмного забезпечення Adenza. Подальше навчання та розвиток персоналу є безперервним та проводиться за окремими напрямами: комунікації (англійська), технічні навички. У компанії здійснюється постійний моніторинг діяльності персоналу для оцінюванню результатів. Значна увага керівництвом Adenza приділяється мотивації персоналу оплатою праці та преміюванням, зміною кваліфікаційного рівня / позиції працівника, проводяться корпоративні заходи, а також додатковими бонусами (медичне страхування, компенсація витрат на навчання). Доповідь викликала зацікавленість і Олександр Петренко надав відповіді на питання студентів.

31.03.2023 р. 
Зустріч з Yuliya Kasperskaya, Associate professor in finance, Department of Business, Faculty of Economics and Business, University of Barcelona 

Була проведена відкрита лекція на тему “Sustainable Finance: some current issues and trends” для студентів другого магістерського рівня спеціальності 073 «Менеджмент», ОП «Менеджмент» та «Бізнес адміністрування». Магістри виявили надзвичайну активність та зацікавленість, оскільки більшість з них вже мають практичний досвід роботи на підприємствах і цікавляться саме питаннями досягнення фінансової стабільності діяльності підприємств в складних умовах функціонування. В процесі спілкування з професором Yuliya Kasperskaya магістри отримали відповіді на найбільш важливі практичні питання розвитку підприємств. Дуже дякуємо пані професору за цікаву професійну лекцію та дискусію, які розширили професійні компетентності майбутніх магістрів. 

13.03.2023 р.
Зустріч з КУМАР АМИТ ГОЕЛЬ, PhD доцент факультету комерції та управління бізнесом Інтегрального Університету Локнау (Індія) Тема доповід: “Impact of Russia – Ukraine war on the economic scenario of the world”

6.03.2023 р.
Зустріч з керівником англійської компанії  The Money Map Financial Navigation Mark Prodywus

6 березня 2023 року для ОПП «Менеджмент інноваційної  діяльності» на лекційному занятті з  дисципліни Креативне управління підприємницькою діяльністю викладача – к.е.н., доц. Томах В. В. була проведена зустріч з керівником англійської компанії  The Money Map Financial Navigation Mark Prodywus за темою: “Особливості ведення підприємницької діяльності в Англії”, на якій студенти ознайомились з особливостями реєстрації, діяльності компаній в Англії, з креативними методами управління, що використовуються англійськими підприємствами на даний час.

Звіт за 1 семестр 2022/2023 навч. р.
Звіт за 2 семестр 2022/2023 навч. р. ОП “МОіА”
Звіт за 2 семестр 2022/2023 навч. р. ОП “Логістика”
Звіт за 2 семестр 2022/2023 навч. р. ОП “МІД”
Звіт за 2 семестр 2022/2023 навч. р. ОП “Менеджмент”
Звіт за 1 семестр 2023/2024 навч. р. ОП “МОіА”
Звіт за 1 семестр 2023/2024 навч. р. ОП “Логістика”
Звіт за 1 семестр 2023/2024 навч. р. ОП “МІД”
Звіт за 1 семестр 2023/2024 навч. р. ОП “Менеджмент”